vineri, 26 septembrie 2014

Recomandare de weekend - Loving your lady parts

De-o vreme incoace am tot primit mesaje, filme, invitaţii la evenimente cu şi despre puterea feminină, forţa creatoare şi valoarea intuitiei. Şi mă bucur, pentru că am simţit adesea nevoia de reconfirmare şi valorificare a mea ca femeie şi astfel de mesaje m-au ajutat să descopăr şi să iubesc părţi din mine de care nu eram pe deplin conştientă. 
În acelaşi timp, mi-am dat seama că modul în care ne putem afirma şi trăi plenar, nu ţine de a fi sau a acţiona ca bărbaţii, ci de modul în care ne acceptăm, integrăm şi valorificăm minunatele resurse cu care am fost înzestrate.
Mai mult, cred că viitorul ne va duce, în sfîrşit, dinspre diferenţierile de gen înspre echilibru şi armonie. Poate ca de aceea am fost creaţi în aşa fel încît să ne completăm unii pe alţii.
Pînă atunci, un film care mie mi-a aprins multe beculeţe şi care poate ajuta deopotrivă şi fetele să se cunoască mai bine şi să-şi gestioneze eficient resursele interne şi perioadele din lună, iar pe băieţi să înţeleagă mai uşor ce e cu toanele şi schimbările de dispoziţie.




Un sfîrşit de săptămînă luminos!