miercuri, 23 aprilie 2014

Hristos a înviat!


Şi la mulţi ani de Sf. Gheorghe tuturor sărbătoriţilor!

Se pare că săptămâna aceasta tot o sărbătoare e şi nici cea care vine nu pare să fie altfel din pricina lui 1 Mai.
Oare de asta îmi stă mie gândul la mare, la soare, la vacanţă?


Nu mă pot decide dacă minivacanţele acestea îmi fac bine sau mai rău mă agită? Cert este că prima zi de muncă de după e tare grea. Abia te aduni, încerci să-ţi aminteşti care era rutina din fiecare dimineaţă, te aştepţi ca partenerul să ţină minte mai bine ca tine şi să se mobilizeze mai uşor şi mai că-ţi vine să dai vina pe el că ţie ţi-e lene şi nu ai chef să îmbraci nici unul dintre copii. Îţi trece repede supărarea, ca nu cumva să-l apuce şi pe el şi să te lase baltă cu amândoi copiii de dus la grădiniţă.
Aşa că-i mulţumesc pentru tot suportul şi pentru dimineţile în care îmi rămâne şi mie timp să mă oglindesc în voie şi nu foarte pe fugă.
Şi pentru că e o zi aşa de grea, cred că o să ies la o întâlnire cu soarele pentru un surplus de energie.

Zile cu soare, pline de energie să aveţi!