duminică, 21 iulie 2013

Mesaje de la Dumnezeu




Vi s-a întâmplat vreodată sa vorbiţi cu Dumnezeu? Sau sa primiţi mesaje de la El?
Eu am fost ieri cel mai aproape de această experienţă - a fost aproape palpabilă şi incredibilă şi emoţionantă.
În drum spre locul meu de muncă am intrat la biserică - ieri a fost Sf. Ilie şi fetiţa mea este sub protecţia lui.
Şi am stat mai mult decât de obicei când stăm doar cât rezistă copiii. Am aprins lumânări şi m-am rugat pentru ai mei şi pentru mine. Eu ma simt la o răscruce şi am nevoie de un ghid, de îndrumare, de ajutor. Şi l-am cerut.
Apoi a început predica şi tot ascultând ceea ce ne povestea părintele, mi-am dat seama că, de fapt, eu îmi primeam răspunsul, atunci, acolo, pe loc şi imediat.
M-am cutremurat! A fost o experienţă unică, impresionantă!

Toate experienţele trăite în ultimele luni din viaţa mea au fost mesaje şi răspunsuri şi sunt recunoscătoare pentru ele.

Vă doresc tuturor să trăiţi aşa experienţe frumoase - tot ce trebuie să faceţi este să fiţi conştienţi, prezenţi şi să credeţi!