miercuri, 7 martie 2012

Descoperiţi-mă!

Mi-am făcut blog! Şi mă tot gândesc despre ce să scriu :) 
Un blogger cu experienţă sau vreun consultant în ale scrisului pe net ar spune că nu e o perspectivă prea fericită!
Am citit eu nişte texte cu recomandări, nişte tutoriale pentru construit bloguri şi aşa scria acolo că trebuie musai să ştii despre ce vrei să scrii, că blogul trebuie să aibă o orientare!
Până la urmă am decis să vă scriu (cui mă citeşte bineînţeles) despre mine la început şi pe măsură ce ne cunoaştem şi descoperim pasiuni comune, idei, activităţi care ne atrag să le aducem aici şi să le valorificăm.

Acum vă împărtăşesc topul meu 100 - idee care nu e nouă şi care la mine a ajuns prin intermediul unui prieten drag.
Nu e neapărat un top dar sunt lucruri care fac parte din mine/viaţa mea şi fac din mine ceea ce sunt!
  1. Dimineţile de vară
  2. Mirosul pământului după primii stropi de ploaie
  3. Să simt pe piele o ploaie caldă de vară
  4. Cafeaua şi mirosul ei
  5. Muşcata mea din fereastră
  6. Casa si gradina bunicilor mei
  7.  Familia mea adunată seara la cioace pe canapeaua din sufragerie
  8.  Mirosul de bebeluş al copiilor mei
  9. Ochii albaştri cu gene lungi ai copiilor mei
  10. Cireşele
  11. Să mă uit după avioane şi să le dau destinaţii
  12.  Nopţile cu lună plină
  13.  Iubitul meu când se uită în dulap şi uită ce caută
  14. Băieţii mei când mănâncă cu poftă din mâncarea pregătită de mine
  15. Să gătesc mâncăruri mereu noi pentru băieţii mei
  16. Să fac prăjituri
  17. Dulceaţa de cireşe amare
  18. Usturoiul
  19. Filmele siropoase
  20. Sa dansez
  21. Sa cânt în baie
  22. Maria Tănase
  23. Maria Lătăreţu
  24.  Tradiţiile şi obiceiurile
  25.  Bunicii mei
  26. Să-mi interpretez visele în propriul meu mod
  27. Să visez că zbor
  28. Să ţin minte datele de naştere ale tuturor prietenilor
  29. Să-i felicit de ziua lor
  30. Să caut cadourile cele mai potrivite şi să mă bucur de bucuria celui care primeşte
  31. Să dau de pomană
  32. Filmul Dracula – FF Coppolla
  33. Whitney Houston
  34. Laptele cu cacao
  35. Să plâng de fericire
  36. Să râd cu lacrimi
  37. Să dorm cu copiii mei
  38. Să povestesc nimicuri până noaptea târziu cu iubitul meu
  39. Să-l redescopăr mereu şi mereu şi să mă îndrăgostesc zilnic de el
  40. Să miros fanul
  41. Perjele (prunele) crude
  42. Filmul Călăreţul fără cap
  43. Mama mea
  44. Surorile şi fratele meu
  45. Să merg desculţ prin iarba udă de rouă
  46. Pădurea
  47. Să fac poze
  48. Să fac surprize celor dragi
  49. Marea
  50. Horoscopul şi zodiacul
  51. Radio Guerrilla dimineaţa
  52. Să spăl, să întind ordonat rufele, să le calc şi să le admir puse în dulap
  53. Să ajut oamenii să crească
  54. Îmi place de mine
  55. Atunci  când îmi iese tot ce mi-am propus şi încă – cui nu-i place?
  56. Duminica dimineaţa când mergem la biserica
  57. Cum mă pupă şi-mi spune că mă iubeşte băiatul meu
  58. Când mă alintă mama mea
  59. Când se laudă cu mine şi cu nepoţii ei
  60. Când soacra mea îmi laudă prăjiturile
  61. Să-i ajut pe cei care au nevoie de mine
  62. Să-l doftoricesc pe iubitul meu când capătă câte o mică zgârietură la vreun deget
  63. Ciocolata amăruie cu menta
  64. Michael Jackson
  65. Johnny Depp
  66. Julianne Moore
  67. Grey’s Anatomy
  68. Nissan Juke 
  69. Să fiu mamă
  70. Să muncesc în grădina bunicii mele
  71. Odihna de după
  72. Puii de animale când sunt mici-mici-mici
  73. Toamna şi primăvara cu asteniile lor
  74. Familia lângă Pomul de Crăciun în prima zi de Craciun
  75. Colindele şi colindătorii
  76. Dr. House
  77. Să deschid mail-ul dimineaţa şi să găsesc mesaje de la grupul de prieteni TT
  78. Prietena mea Iulia
  79. Să stau întinsă pe pământ şi să ascult “cum creşte iarba”
  80. Să îmbrăţişez copacii bătrâni
  81. Apele – de orice fel – râuri, pârâuri, lacuri,etc.
  82. Morcovul
  83. Să miros cărţile şi vechi şi noi
  84.  Mugetul vitelor care vin de la păscut în liniştea serilor de vară de la ţară
  85. Cântatul cocoşului dimineaţa tot la ţară
  86. Şuie Paparude
  87. Să fac cele mai scurte şi rapide tresee prin oraş când avem de mers undeva – de pe  scaunul din dreapta J
  88. Berea
  89. Să mănânc paste şi să mă uit la un film
  90. Patinajul artistic
  91. Să organizez petreceri
  92. Să fac piaţa
  93. Să înot – mai degrabă să mă bălăcesc
  94. Să vorbesc cu Dumnezeu
  95. Să visez cu ochii deschişi
  96. Să am toate facturile plătite 
  97. Concertele în aer liber
  98. Zdob şi Zdub
  99. Nunţile şi miresele
  100. Toate lucrurile mărunte şi frumoase şi oamenii dragi  care mă emoţionează şi îmi fac viaţa frumoasă!

Cu drag, de la mine pentru voi!
Voi aveţi un top 100?